Inte ska jag!


Underbara R har ju varit iväg nu i några dagar men kom hem till mig igår med lite överraskningar! Glömde fota pennan, den ligger och är på hugget i min livsmedelsbok och bara njuter av att den är så himla bra på att stryka under det viktigaste med!


Mina nya lack! 715 Pink lemonade, 713 south beach och 606 second nail. Det rosa är min nya favorit och kommer att användas mycket flitigt i sommar! Får mina fingrar att se snyggt brunbrända ut.


Här har ni den! Min nya snygga vårjacka som jag hämtade i onsdags. För en stund sen insåg jag att jag inte har några snygga vår- och sommarkläder att matcha jackan med. Därför surfar jag omkring på jakt efter den perfekta midsommarklänningen, de perfekta sommarshortsen, den perfekta transparenta tröjan, den perfekta spetskjolen och den perfekta vardagsklänningen! En snygg bikini och ett vackert linne hade jag inte heller sagt nej till. Nu har jag bara svarta, tråkiga och gamla kläder i min gaderob som jag upptäckte när jag rensade ur.

Kommentarer
» elle

en om mojligt annu snyggare jasmine vantar mig nar jag kommer hem :)

2012-03-14 // 07:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback