Ett nytt löfte.

För ett tag sen (typ en månad) hade jag ett löfte till mig själv. Att jag skulle må bättre i två veckor. Det gjorde jag. Nu har jag nått ett litet döläge i det där. Det börjar bli dags igen för ännu ett löfte.

Den här gången ska jag må ännu bättre i magen och träna för att få bättre kondition och bli starkare.

Mål: Den förste maj ska jag kunna springa den röda slingan på tolv minuter eller mindre. Jag ska bli starkare; 35 kilo i armpress. Jag ska äta mer frukt och grönt och äta ännu mindre fett. Godis endast på helgerna och inga smaskiga bakverk.

Varför? Jag ska se om jag kan må ännu bättre!

Om jag klarar det: En helt ny vårgaderob! Och en helt ny frisyr! (Snarare ett par shorts, en tröja och en klänning om min ekonomi tillåter) (Snarare en håruttunning och lite slingor)


Puss på att jag fixar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback