Nyår!


Här ser ni gästerna som var inbjudna till min eleganta nyårsbjudning! Till vänster ser ni min medvärd, mini F. I de snygga martiniglasen ser ni en exotisk räkcoktail till förätt. Innan dess blev det glöggmingel med tilltugg (nötter och tunnbrödspinnar). Till varmrätt blev det rådjursadel med potatiskaka, sås, brocoli och den klassiska nyårssalladen! Till efterrätt blev det chokladcheesecake! Förutom allt detta blev det även en massa gottegottgott!


Damerna i köket! Här tror ni kanske "aaah de där typiska könsrollerna" men icke sa nicke! Gossarna diskade all disk klockan tre på natten utan att klaga! Guld värd! (om ni undrar vad vi gör på bilden så checkar vi in det väldigt möra köttet)


Mellan julklappsspelet där vi såg tydliga bevis på Js otur så dansar jag och S in det nya året i mitt kök! (ser ni min nya klocka? ;))


De stiliga festprissarna klockan 00:00!


Scchhkååål! Gott nytt!!

S&j!


Här spår vi det nya året i tenn. Jag är delfinen och Rickard är sälen^^ J fick en drake, S fick en filur från Star Wars, M fick ett flygplan och K har jag "glömt" ;) (Grejen mellan sälen och delfinen är kärlekens tunga, om ni nu inte ser det.)


Det riktigt gnistrade om dig ikväll snygging ;)


Tack för en helt fantastisk kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback