Julafton


Ett mycket gott julbord som jag och mormor hade komponerat ihop. Nyheter för i år var; den varmrökta laxen, älgrulle, varmrökt hjort, ål, renkorv, hjortkorv och ölkorv samt min ekfatslagrade julmust och min julcheesecake!



Enligt tomten måste jag ha varit väldigt snäll i år för jag fick helt fantastiska julklappar som verkligen träffade rätt. Ett stort tack för alla mycket fina klappar! Det märks att jag har underbara nära och kära!


Kvällen avslutades i kyrkan. (efter det så avslutades kvällen med ett maraton av svensson svensson av mig och morfar!)

Den här julen har verkligen varit jättebra. Avkopplande och mycket god mat och mycket trevligt sällskap. På juldagen åkte jag hem till Rickard och träffade hans utomlandssläkt och badade badtunna och blev kraftigt förskyld! På annandagen kom min syster ner ifrån småland och vi åt julmat igen och hade det mycket trevligt!

I mellandagarna har jag tagit det väldigt lugnt, hängt med min kusin och träffat mina kära vänner och Rickard. Lite shopping har jag hunnit med också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback