Året 2011


Ett år har passerat och mycket har hänt; både roligt och mindre roligt.
Saker som jag minns:
- Flytten hem till pp.
- Jag fyllde 20 år
- Gotland
- Siesta
- Sommarjobb
- Börjat på karate igen
- Brunt bälte!
- Danmark
- Tivoli
- Liseberg
- Gokart
- Plockade jordgubbar första gången
- Johan och Elin åkte
- Lilo flyttat hem
- Smilla föddes
- Savannah lärt sig läsa
- Ullared
- Gjort äppelchutney
- Midsommar i Mellbystrand
- Alla hemmakvällar med mamma
- Alla mysiga utflykter med mormor och morfar
- Alla shoppingrundor
- All fantastisk mat jag lagat
- Österlen och Kivik
- Helsingborgsfestivalen
- Julbordet
- Breaking dawn
- Gymkort
- Min vackra lägenhet
- Blivit tillsvidare anställd
- Jobbat som vikarie
- Praktik i Hästveda
- Skolan
- En fantastisk jul & nyår!

Det har hänt mycket mera och allt har blivit bättre. Känslan i magen och hjärtat är varm och gosig. Det här nya året kommer att bli så jättebra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback