Eftertanke

Jag är inne i en stressig period nu men har lämnat det värsta bakom mig. Ljuset har börjat skymta tunneln av plugg och annat. Den här veckan är det påsk och det är skönt. Det är tid för vila och reflektion. Istället för att låta en sak gå ut över resten av livet är det bättre att göra något åt det. Nästa termin kommer bli bättre. Jag kommer vara utvilad efter ett sommarlov som jag faktiskt ska ha och inte jobba så mycket på samt att jag bara ska läsa 150 %. Ska skicka in ansökan imorgon om vilka kurser jag ska gå. Ett tag funderade jag att läsa en bildkurs och en historiakurs med men det får bli en annan termin.

Imorgon ska jag börja skriva på lite olika lärandeteorier och att jag ska fixa lite med strövarna. Men mest ser jag nåstan fram emot att jag ska träna! Första gången på flera år känns det som. Det har varit en konstig dag idag. Det har snöat, haglat, varit solsken och det har varit kallt. Väldigt mystiskt aprilväder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback