Tivoli!


En romantisk dag på världens juligaste ställe med med den romantiskaste killen i världen! Tack för en underbar födelsedagspresent!




Här ser ni mig med en "glückwien" (?) spetsad med härlig rom! Den fina koppen fick jag behålla som ett fint minne ifrån Tivoli!


Där fanns riktigta renar! Jag älskar renar! Sen får ni kanske se ett litet kap jag hittade idag ;)


Vi som är romantiska med ett ljusregn i bakgrunden!



Jag vet att det heter Churros, eller vad det kallas. I danmark hette det något typ som spanska pinnar. Jättegoda med socker och choklad! Tänker fortfarande på dom!


Trötta, glada och mätta. En väldigt god "ribbestekshamburgare" ligger i min mage och värmer. Här ser ni också min nya juliga tröja som jag älskar, trots att den toar! Tack igen för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback