Lusse lelle!


Idag är det inte vilken dag som helst utan idag är det ju Lucia! Jag började dagen med ett glas nypressad juice, yoghurt och en saffranssnurra. I skolan blev det Luciatåg och annat adventsmys.

Jag ska bli lite personlig med er. Idag har jag varit så trött. Det har jag egentligen varit i två veckor nu. Hela kroppen känns utmattad och gör vad som helst för att få sova eller sitta eller bara vila. Idag serverades det varm choklad i skolan. Jag som var törstig tänkte att det kan ju inte vara så farligt sålänge som jag tog mina piller och höll mig till ytterst lite. Ikväll har jag fått betala priset för min dumhet.

Nu ska jag pressa mig ett glas juice och gå och lägga mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback