Lycklig!


Nu är jag inne på mitt femte glas vatten! Lider av svår matkoma efter en härlig grillkväll i ugnen med revben, coleslaw, chutney och vitlöksbröd! Innan jag hamnade här framför datorn med magen i vädret så har jag haft världens bästa dag! Den började redan igår faktiskt. Igår var jag på ost- och vinkväll vilket var underbart gott! Goda ostar och ännu finare viner! Därefter vaknade jag upp tillsammans med den underbaraste människan i hela världen! Vi har haft en mysig dag på stan med supergod fika och lökringar och nya örhängen och en del julklappar! Men inte nog med det! Här uppe ser ni den bästa överraskningen någonsin! Älskar dig!

Kommentarer
» Josse

allt lät mysigt och romantiskt fram till de där flottiga lökringarna....

2011-12-15 // 17:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback